Хичээлийн зорилго: Үйлдвэр,
хөдөө аж ахуйн болон бусад зориулалтын барилга байгууламжид өргөн хэрэглэгддэг модон материалаар хийсэн даацын болон хашлага
бүтээцийг тооцох, төсөл зохиох мэдлэг чадвар дадлыг олгоно.
Оюутанд олгох мэдлэг: Модон
бүтээцийг тооцох онолын болон төсөл зохиох мэдлэг олгоно.
Чадвар: Модон
бүтээцийг тооцох, төсөл зохиох чадвар олгоно.
Дадал: Модон
бүтээцийн төсөл зохиох дадал эзэмших
Сурах бичиг: 1.
Серов Е. Н. Санников Ю. Д. Серов А. Е. “Проектирование
деревянных конструкции” 2011.
ISBN 978-5-93093-793-0, ISBN-5-9227-0236-2
2. Г. Базар. Я. Дүйнхэржав. Модон ба хуванцар бүтээц. 2009. ISBN NATIONALAGENCY MONGOLIA
3. И. М. Гринь “Проектирование и
расчет деревянных конструкции” 1988.ISBN 5-7705-0066-2
Нэмэлт материал: 4.
Я. Дүйнхэржав. С. Базарсад. Модон бүтээцийн жишээ бодлого. 2010. ISBN
978-99929-66-86-6
5.
БНбД 54– 01 – 07. Модон бүтээц.
6.
БНбД 54 – 02 – 05 Модон бүтээц
7. Building the
Timber Frame House: The Revival of a Forgotten Craft. By Tedd Benson, James Gruber. 1981. ISBN 0-684-17286-0
8. А. В. Калугин “Деревянные конструкции” 2011.
ISBN
978-5-88151-631-4, ISBN 978-5-93093-569-1
Багшийн 70 оноо: Ирц, идэвхи 15 оноо
Сорил
1 12 оноо
Сорил
2 13 оноо
Курсын төсөл 30 оноо
Шалгалт 30 оноо: Улирлын
эцэст бүх хичээлийн агуулгаар, тестээр авна.
SC 340
хичээлийн курсын төслийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
7 хоног
|
Сэдэв
|
Оноо
|
V
|
Дээврийн ба хучилтын төрөл сонгох, компоновка байгуулах
|
2
|
VI
|
Нэг ба хоёр үе настилын тооцоо
|
3
|
VII
|
Хосолмол тасралтгүй дамнурууны бат бэхийн тооцоо
|
2
|
VIII
|
Хосолмол тасралтгүй дамнурууны залгаасын тооцоо
|
2
|
IX
|
Наамал фанеран хавтангийн тооцоо
|
3
|
X
|
Хайрцган огтлолтой наамал фанеран дамнурууны тооцоо
|
3
|
XI
|
Татангын 1м2 – д ачааг цуглуулж ачааны
хослолоор татангын шилбэнүүдийн
хүчлэлүүдийг тодорхойлох
|
2
|
XII
|
Татангын зангилаануудын тооцоо
|
2
|
XIII
|
Нэг алслалт модон рамын тооцоо
|
3
|
XIV
|
Багана суурийн холбоос I вариант
|
3
|
XV
|
Багана суурийн холбоос II вариант
|
|
XVI
|
Курсын төслийн
зургийг боловсруулах
|
5
|
|
НИЙТ ОНОО
|
30
|
No comments:
Post a Comment